YESTERDAY

Igar så åkte vi först skidor och det va jätte dåligt väder för det snöade och molnen va jätte låga så man såg typ inget ting! vi åkte typ med massa kompisar till dom och det va en kille som dom kände som brät bebet! stackars han :( sen åt vi lunch och åkte lite till och sen så gick jag och matilda till åre torg och kollade lite men jag hittade inget :( aja båda vi glömde våra mobiler så det va lite svårt att hitta hennes pappa, men vi fick låna en tjejs mobil och ringa, men det gick ju som det gick...
sen åkte vi hem och fixade oss och sen åkte vi och åt middag hos "Sandströms" Johan, Alex, Hanna, Björn, Sebastian och Eva. Sebastian va jätte rolig och snackade om "grazy frogget", haha. och matilda och johan va lite galna och slogs med kuddar okej, alla va galna fast jag och Alex va lite "lugna", aja det va ialafall jätte kul tycker jag :) Här kommer lite bilder:

I backen.


jag lägger in mer bilder sen, för nu MÅSTE vi gå. PUSS//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0