@ Nanna

Nu sitter jag hemma hos Nanna , vi kom nyss hit. Har ätit glass och lyssnat på när Nelly sötis spelat fiol :P btw, jag ska sova här :D rüligt, rüligt (: nu sitter Nanna och skiter ur sig på toa. så tänkte att jag kunde berätta om min dag :
hade syslöjd och bild idag med Nanna, Elin och Elsa. nice, nice. sen hade vi lunch och sen hade jag hål timme. Efter skolan gick jag, Nanna och Max runt lite på medis och drack läsk ;) Sen tog vi en helium ballong, men den enda som kunde va Max. Fast jag och Nanna har kvar en ballong, som vi ska "ta" snart. Men , iaf. vid 4 hade Nanna gitarr så då gick jag och Max t mig och jag hämtade lite saker, eftersom att jag ska sova hos Nanna. Sen gick vi t medis igen och träffde Nanna och stack hem t henne. Och nu så ska vi hitta på ngt kul . PUSS/C

outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0