NRJ

pallar inte skriva om dagen . kom hem halv 7. hade haft träning. Sen ringde Mika mig och sa att jag kunde komma t henne och hennes kompis Matilda, som redan va där. Jag skyndade mig och han dit t typ halv 8. Dom stog typ längst fram, fast lite mer på höger sida. Alla fick typ damp för att jag trängde mig fram t Mika och Matida, haha :P Men det va skukt kuul :D alla dansade och hoppade hela tiden, snacka om att det blev varmt. Jag älskar ju Darin (sluta mobbas) och när han sjöng stod typ alla helt stilla, förutomi refrängerna dådå. Så där stod jag och hoppade och skrek sm en idiot :P Taio Cruz va sist av alla och han va bäst ! Mika höll typ på att dö efter, så vi åkte hem med båten runt halv 11. Och vill ni veta en sak ? jag har kramat Knappen och Hakim ! (:
Aah, det va typ allt. Bilder kommer sen. siter i skolan nu så kan inte lägga in :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0