SKÖVDE

nu sitter jag på hotell scandic i öde skövde och bloggar ;) det va jätte kul på skara sommarland :D fanns massa roliga vatten rutchbanor och sånt, och karuseller osv. vi åkte i torsdags och badade typ hela den dagen sen igår så spöregnade det, men vafan... Man badar väl ändå ? ;) det gjorde iaf vi :D man blir ju ändå blöt lixom ? det finns en som heter frittfall och är jätte brant och rätt så hög. det gör skitont när man åker ! Men aah, sen när vi skulle åka hem vid typ 18, så började det åska, snacka om tur lixom (: Nu ska vi åka hem när som helst. Sen ska jag och Matilda gå på The Voice konserten tsm :D fast jag får inte tag på henne. Så Matilda om du ser det här, RING MIG !! har tagit lite bilder med min kamera, men glömde sladden, så bilder kommer typ ikväll/imorn ? PUSS//C

frittfall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0