THE DAY'S

i måndags så va ju Nanna här och vi hade det jätte kul :D på kvällen så gick vi ju på Petter,  det va skit braa ! vi stog längst fram, efter fick jag hans autograf på min sko och på ett kvitto :D Och så fick jag och Nanna ta bild med han, fast den blev inte så bra, men ändå. I början va det typ bara vi och ngra punk tjejer som va där, men precis innan det skulle börja kom det fett mycket folk, nice huh ? (: Btw, på kvällen så kollade vi på ghost wisperer och käkade snacks. Iaf, så hade vi rooligt tsm (som alltid) .
igår va vi på Grönan hela dan, det va faktisgt rätt lite folk, som va bra (såklart). Nanna åkte tilt för första gången och vi åkte jetline typ 4ggr på raken :D vi sprang typ emellan jetline, katapulten och frittfall/tilt hela tiden (: men vi åkte ju såklart insane, popexpresen, you name it. Juste, jag eller vi gick i spökhuset för första gången, det va inte alls så läskigt som jag trodde *stolt*! fast i början höll jag på att kissa på mig, hehe :P  På kvällen vid typ  19-21 så åkte vi med ngra kompisar som vi träffade där. Vi kom hem vid kanske kl. 22 och då åkte Nanna hem tills sig. Hade sett fram emot dom här dagarna så länge, och dom blev mycket bättre än vad jag hade tänkt ! Tack Nanna, jag ÄLSKAR dig !! ♥


min data laggar så bilderna kommer kanske senare ? -_-

Kommentarer
Postat av: nanna

HAHAHA, KOLLA RÄKAN HAHA :)

Älskar dej med sötis för alltid <3:)

2010-08-04 @ 15:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0