TISDAG

idag böjade vi halv 9. tidigt ! men, aah. På morgen så hände en sak, vet inte om jag får skriva det hä på bloggen . så jag skiter i det. men hade iaf, syslöjd och bild före unch. det va rätt chill. har ganska bra grupp, med Nanna, Mika, Elsa, Elin, Jonas och Lukas. jag, Mika och Nanna va lite allmänt galna på syslöjden, hehe :P ingen fattar ? ^^
sen hade vi håltimme, satt med matilda och max och snackade/spelande spe. *no lifer's* sen hade vi booring svensa och slutade vit kvart i 3 . så satck jag hem , eftersom att jag ska ha träning vid 5. Jaa, det va nog det ni behövde vete ;) PUSS//C

dagens.
tjocktröja: Hammarby
Linne: H&M
jeans: Ginatricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0