UNG08

jag vet att jag sa att jag skulle komma hem den 14/8, men vi åkte hem tidigare. eftersom att det blixtrade och åskade på landet, jag höll på att döö. Så vi kom hem i måndags. Bara lite fakta som kan vara bara att veta ;)


Igår så va jag på ung08 med ngra i mitt lag , Stina, Therese, Alice P, Agnes, Veronica och Freja. Det va kul, träffade skit många :D Idag så har jag packat t Skara (åker dit imorn) och sen stack jag och Agnes t kungsan och kollade i affärer och va på ung08 ett tag. Det finns en sms-tävling, där man ska smsa en speciel text på snabbast tid, och jag fick rekordet *stolt* :D men ,man va tydligen tvungen att vara 16år för att kunna gå vidare till typ final, så jaah, där sprack det... ;) btw, Agnes va tvungen att dra hem så jag han inte göra så mycket och han inte träffa ***. Nu e jag hemma, själv ^^ ska kanske åka och bada på flaten med Nanna snart. ? PUSS//C
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0