1 december. FML2

Idag gick jag upp och kollade på julkalendern och pepparkaka! (y) det är ju fan 1december idag! Haha, iaf. På lunchen gick jag, Matilda, Nora och Elin hem t Elin och käkade nudelsoppa och hade det roligt. Efter skolan gick vi hem t Matilda, men Nora var tvungen att stick runt 5 och då bakade jag, Matilda och Elin kladdkaka... Den blev skitgod! och jag och Matilda glömde att ta ut kladdkakan. Så den stod i ugnen i mer än 1timme, HAHA! Men vi hade roligt och skrattade (: Kollade oxå på masas gamla roliga bilder & filmer på Matildas data, lagade mat och kollade på PH. Kom hem kvart över åtta och har suttit inne på ansiktsboken sedan jag kom hem. Nu ska jag säga åt Matilda att ladda upp bilder från idag. Fast det kommer hon inte. Så det kommer imorrn. PUSS/C

snowwintersnowwintersnowwintersnowwintersnowwintersnowwintersnowwinter


Kommentarer
Postat av: Tomasandrine

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-08-01 @ 11:55:25
URL: http://tomasandrine.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0