HELGEN

Fredag: Sov ju somsagt hemma hos Matilda. Det va gryyymt kul och vi gjorde en musikvideo till OLW-fredagmys. Eller rättare sagt vi började med den. Den blev inte så bra, men vi hade roligt medans vi gjord den iaf :) Lördag: Vaknade upp hemma hos Matilda kl. 13 och vi åt chips t frukost [HAHA!] och kollade på Spirited Away. Sjuukt bra film. Sen stack jag hem och packade och sen stack jag och Saga hem t min mormor som bor på bondegatan och sov där. Det va roligt och trevligte faktiskt. Vi handlade massa gott, bakade, gjorde pepparkakshus, åt tacos och kollade på film. Söndag: Mötte upp Freja och min pappa som skjutsade ut oss t träningen. Hallen som vi spelade i va värsta bastun! Varmt som in i helve**! Aja, sen åkte jag hem [konstigt] och duschade, fixade mig, kollade på Tv osv. och sen kom Agnes, Freja och Therese hem t mig. Vi köpte massa gott och kollade på film, kollade på Kjell och hade det almänt roligt. Agnes stack hem kl. 7 typ och Therese och Freja halv 9. Orkar inte skriva detaljerat, men har iaf haft en bra & rolig helg. Tack tjejer, ni betyder allt! PUSS/C
Har tyvär inte så många bilder från helgen, men här kommer tre riktigt snygga! *host*

C-C-Candy! <3

Haha, vackert va? ;)

Min mormor tycker om Måns Zelmeröv & köpte därför en skiva med honom när vi var och handlade, HAHAHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0