KENZA & TYRA

Det va skitjobbigt på min träning idag! Snacka om jag kommer att ha träningsvärk imorrn? Jag har fan det nu. Aja, kom hem halv sju och duschade, åt mat och fixade mig. Sen gick jag t tuben och mötte Nanna. Då åkte vi in till T-centralen t Stadium där Kenza & Tyra hade ett "event". När vi åkte hände en skitläskig sak! Jag själv tycker att "eventet" inte va så specielt, men det va ju såklart roligt att vara med mikna vänner som oxå va där [Nanna, Nora, Saga & Mika]. Kom hem från det halv nio och  har suttit och kollat på Tv, sen dess. Eftersom att jag inte har ngn kamera så kommer bilder från Nannas blogg & Noras blogg. PUSS/C

Jag, snygg? Nej! Kenza & Tyra, snygga? Ja!

Hej, jag gillar att ha håret bakom öronen och le som ett iddi! -.-'

beautiful!

Mika, the biggest fan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0