LÖRDAG

Igår var det lördag... och hade somsagt Knorra dagen. Satt och hade loppis med Matilda i 1½ timme -.-' Sen hade vi rast i 1½ timme och då gick jag, Saga, Matilda och Nora t donken och käkade lunch. Fast jag och Saga visset inte om vi ville äta på donken eller inte, fast t slut blev det så [bara ni som fattar] Efter det gick jag tbax t skolan och hämtade lite saker, sen stack jag hem t Saga där Saga och Nora var och fixade mig lite t Daniel Adamd Ray. Kvart över 3 gick vi och ställde oss i kön, sen kom Nanna, Filippa, Fanny, Ebba och Isabelle och ställde sig vid oss. Halv 4 kom vi in. Mina fötter va is! Skriver om konserten på debaser i nästa inlägg. PUSS/C

En grymt snygg på mig och Matilda från Sagas snygga blogg med bilder från en KAMERA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0