lussebullar

Idag va jag i skolan [konstigt...] Det va helt okej. Efter skolan stack jag, Nora och Nanna hem t Nanna i Stureby och hade det skoj! Vi skulle kolla på the Grudge, men jag och Nora bangade ur när man skulle välja språk, HAHA! Men det är väll typ världens läskigaste film? :O Vi va ute och tog bilder, jagade hennes katt som smet ut [två ggr] och hade det allmänt roligt. Kom hem kl. 19 och då bakade jag lussebullar med min familj. Mycket gott (y) Saga fyller ju 11år på måndag [lucia] och då måste man ju ha massor av lussebulllar? :-D Just nu står jag upp och bloggar. Inte skönt. Nu ska jag kolla på Greys PUSS/C
Två heta bilder på mina sjukt snygga kompisar i väntan på tuben. En va dom har gula träskor. Haha, love you :) 



Kommentarer
Postat av: nanna

Mahahahahahhahahahahahahahahahahahah, träskor på vintern är ju perfa ! <3

2010-12-08 @ 21:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0