monday i'm in love



Idag så hade vi vanliga lektioner på förmiddagen -.-' Men jag & Elin hållde i våran gympa lektion. Kommer fan inte ihåg vad vi gjorde ^^ Iaf, efter lunchen städade vi våra skåp & klasssrum och sen fick vi sluta. Runt kl. 14. Då skulle jag med Nisse, Jonas och Nora och sälja polkagrisar [fråga inte] men då messade Freja mig och sa att dom hade slutat. Så det blev tyvär inget. Så jag stack t Åsö och träffade Filippa, Hanna, Agnes, Freja och Malin osv. Efter ca 40min stack jag och Hanna hem t henne. Har fan inte träffat henne på typ 3-4 år! Kändes skit konsigt, men det va ändå roligt :) Kom hem från henne kl 19 och åt lasagne (y) Sen dess har jag inte gjort ngt specielt. Nu blir det för mkt info. PUSS/C

Två bidler på mitt underbara skåp!

Kommentarer
Postat av: agnes

det är ju inte större än mitt skåk, det är faan mindreee !!!!!!! ;D <3

2010-12-21 @ 08:43:06
URL: http://sajkoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0