presentspresentspresents

Somsagt är jag verkligen jätte nöjd med mina julklappar! Det kanske låter som om jag bara vill skryta... Men nej, det vill jag inte. Jag säger bara som det är :-)

Canon EOS 500D [det är hela familjens, men ändå!]

Jag & Saga fick en bärbar DVD ;D

En jätte c00l David + Goliat tjocktröja!

En egen Canon kamera :D

Saga fick ett Wii, men jag kommer ju såklart kunna spela på det. Moahaha

Dh season 5 & spel t Wii

Jätte sköna Canada Snow tofflor :3

Lite smått & gott... :-)

Pacman tröja, peace halsband och en grön&skön klocka ;)

EN BILJETT T RIHANNA! Ska gå med Nanna! :D

Hammarby kläder ♥

Adidas byxor, tights x2 och en långarmad-bas-tröja

David+Goliat pyjamas byxor, linne och nyckelband :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0