BILDER

Det känns som om jag inte har lagt upp så många bilder på sista tiden så här kommer massa bilder från min kamera:
GAMLA BILDER:

Det va sååå kul tjejer<3

Yey!

Snygga Nora<3

Saga<3min NY apa. haha

Spanien med laget, saknar!

Sköönt!

mums!En stor banana split som jag och Agbes delade på (i spanien)
Loe you<3
NYA BILDER:
det här fick jag av Nanna idag:

en jätte fin tröja, feel good;)

Ett block med doraemon på:)

doftljus, nåra är Sagas (min lillasysters)

En tyg väska med doraemon på:)

3 pennor och två snäckor:)
tack Nanna!

outefit och en smutsig spegel, haha

snygg, haha;)

Coolt va, visst hoppar jag högt?

Jag innan träningen.
Nu pallar jag inte lägga upp fler bilder så PUSS och GODNATT//Cornelia

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0