FÖRLÅT

förlåt för dålig bloggnig i  helgen, jag ska förbättra mig.  hoppas jag :P
idag så gick jag upp rekord tidigt! jag gick upp kl 20 i 10, men jag  trodde typ att den va 11 för jag hade lixom legat vaken i sängen rätt länge. Nog med det, idag så ska jag ha match utomhus , gissa om jag kommer frysa! Det va jätte länge sen som jag körde på stor plan, men jag hoppas att det går bra ;)
sen så ska jag och Nanna och kanske min pappa och Saga gå på det regnatr köttbullar i 3D :D
Det ska bli kul. Här kommer lite bilder från igår när vi kollade på melodofestivalen :)
Mms, godis och kex med ost, vindruvor och gulpaprika.

fanta world och vindruvs-hallvor :)

mitt underbara godis

mitt lilla kex, haha :)

min hemmabakade pizza :)
PUSS//Cornelia


Kommentarer
Postat av: agnes<3

åååh sucktande bild!!!!

Du var jätte duktig på matchen igår ;)

2010-02-08 @ 16:55:55
Postat av: cornelia

tack:)

du va oxå jätte bra i mål. love <3

2010-02-08 @ 19:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0