gästblogg

Hejhej Cornelias läsare :)
Nu är det Saga som skriver, jag tänkte gästblogga lite nu när jag är sjuk. Jag har jätte tråkigt och är hungrig så jag ska snart ta något att äta. Jag har smsat ett tag med Matilda och Cornelia och Corre skickar ljudmedelanden till mig när hon typ pratar haha. Jag funderar på att gå och ta en köttbulle macka :D , sen ska jag nog antingen gå och läsa eller försöka vila lite. Jag har jätte ont i halsen, det gör ont när jag sväljer :( Buhuu ! Jag missade NO provet idag men jag kommer ju få göra det någon annan dag. Aja ska gå nu, heejdå. FEETLÄNK TILL MIN BLOGG, Busigt saga ;)


Min lilla sjuk-outfit :D

Kommentarer
Postat av: cornelia

aw, gud vilka mysiga byxor!

Love you Saga<3

2010-02-17 @ 11:09:05
Postat av: agnes

stackare, hehe jag vet att jag inte känner dig men

när jag hade ont i halsen när jag svälde var det halsfkuss, det kanske är det du har :(

2010-02-17 @ 17:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0