GODMORGON

Nu ska jag ha NO prov på morronen hoppas att det går bra!
Jag måste typ gå nu men jag lovar att jag kommer att lägga ut massa bilder ikväll eller i eftermiddag!
Nu måste jag gå och sminka mej och borsta tänderna och packa min väska.
juste glad alla hjärtans dag! (i efterskott;)
när jag kom hem igår så hade mamma, pappa och Saga fixat jätte mysigt med kladdkaka och gräde och hallon och toast och så fick jag massa paket:) jag älskar alla hjärtans dag, fast förlåt för att jag inte har smsat eller ngt till alla er, mina kompisar;) men jag har ju varit på cup typ hela den dagen:( men aja nu7 måste jag rusa till skolan. PUSS//Cornelia

Kommentarer
Postat av: Regional Planning

Very interesting site. Lots of good information.

2011-04-30 @ 11:31:25
URL: http://regional-planning.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0