GODMORGON

Jag vaknade typ kl. tio i tio och åt frukost och nu så sitter jag ju här, haha;)
Idag så har jag inga planer, jag har igentligen träning men jag ska inte gå för jag är sjuk:(
Förkyld och ont i halsen som alla andra? Så jag ska nog göra ngt lugnt idag. Shoppa lite och gå på bio med ngn kär liten vän? Det låter bra;) Mitt hem och framförallt mitt rum ser ut som typ ett bombnedslag för det är ngra ? som håller på att måla om våra fönster så dom kommer hit på vardagar typ kl. halv 8 på morgonen! Det är skitjobbigt, och så måste vi flytta allt som står vid fönstret och det gör ju min säng så jag sover mitt i rummet och alla mina saker är på mitt barbord, snyggt;)(?) PUSS//Cornelia

Kommentarer
Postat av: agnes

vad mysigt<3

2010-02-20 @ 12:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0