HEMMA

Nu är jag hemme efter en lång dag på skolan;)
efter skolan gick jag och typ alla till mellis och sen så skulle jag, Matilda, Marre och Saga göra ngt men alla va ändå tvungna att vara hem typ vid 6 eller innan så vi gick hem till oss själva. jag och saga gjorde sellis en liten bit och ja Saga stannade typ hela tiden, haha:) Jag ska ha träning idag kl.6 och det käns fakstigt lit bättre  i mitt ben fast bara ibland. Nu så har jag tagit lite mellis och jag skulle värma en bulle i mikron och tänkkte inte på att den hade varit inne ett tag så när jag tog ut den så kom det massa rök och så luktade det bränt, men den såg inte bränd ut. Fast sen så vände jag på bullen och den va helt svart unde, hehe. Så den fick jag slänga. Sen skulle jag försöka att rota en fiskpinne, för det gör en tjej på "guds tre flickor" men det gick inte heller nå bra så den hamnade i papperskorgen den me;) men jag gjorde en rost-macka med salami på och så tog jag en mini-yoghurt:) Nanna va sjuk idag:( krya på dig! <3 aja det va nog allt?


försökte att göra en designe som jag bara skulle ha sålänge, men det gick inte jag vet inte hur man lägger in den, hehe;) PUSS//Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0