HEMMA FRÅN BION

Kom nyss hem från det regnar köttbullar som jag såg i 3D med pappa och Nanna:)'
det gick bra på matchen idag, vi van med 3-1 och det är ju 96 också så det va bra, men jag va inte så jätte bra hela tiden:( Min kompis Vilma ska sluta för hon ska flytta till Gotland i typ 2 år så det här va hennes sista match ;(
kommer sakna dej Vilma <3 aja efter matchen så skyndade vi oss hem och jag hoppade in i dushen och tvättade håret, köädde på mig och allt. D¨å ringer pappa och säger att han sitter fast med bilen i typ en snöhög?
men han kom loss och vi hann till bion i tid, pju :) filmen va bra och det är så coolt i 3D, här kommer lite info:

Molnigt med risk för köttbullar

Flint drömmer om att bli vetenskapsman och uppfinner allt från gående TV-apparater till hårväxtmedel och råttfåglar - till hans pappas stora förtret. En dag uppfinner Flint en maskin som kan producera mat av ingenting, bara genom en knapptryckning kan han få en utsökt hamburgare i sin hand.
Men som vanligt för Flint är det något som går fel och maskiner flyger iväg genom staden och förstör allt i sin väg tills den försvinner upp bland molnen. Invånarna i staden är rasande på Flint – tills den dagen det börjar regna mat från himlen!
_____________________________________________________________________________________________
Ja, det va lite fakta om ni nu ville veta, det va nog ingen som läste det.
nu e jag hemma och ska äta pizza rester, mums? imorgon har jag typ NO-prov, fast Nanna sa att det typ va flyttat en vecka men jag tror inte det :( efter skolan ska jag ju vara med Nanna och Marre, fast marre kunde bara till typ halv 6 :( men jag och Nanna hittar nog på ngt kul:)
nu måste jag äta, PUSS//Cornelia

Kommentarer
Postat av: agnes<3

Kommer också sakna Vilma D:<3

2010-02-08 @ 16:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0