HEMMA

efter att jag hade varit hemma hos matilda och gjort  en film, som blev rätt så bra så gick jag till Ellen, Liva och Sam (mammas kompis och gudbarn). Jg gick från Matilda typ kl. kvart över 6 och när jag va hemma hos Liva så byggde vu med lego, haha. Va ute på gården "lite"  åt mat och när vi skulle gå hem, asså jag och mamma så fick jag en jätte fin väska av dom bara för att jag sa att den va fin och så snvända dom inte den! Tack:)
Jag hade med mig min kamera så här kommer lite bilder:


Mitt och Liva 3-vånigs lego hus ;)

Liva 8år och Sam 1år.

Mina och Livas uggs:)

Livas rum

Livas klistermärks-dörr, haha;)

outfit:
jeans: H&m
linne: åhlens
tjocktröja: monki

PUSS//Cornelia


Kommentarer
Postat av: agnes<3

fina bilder ;)

2010-02-08 @ 16:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0