HOME AT MATHILDAS PLACE

 Idag så va jag i skolan och det va väl helt ok, nu vet iallafall alla vrf jag va hemma och det käns skönt, alla va så snälla och kramade mig och allt, tack alla underbara vänner :)
Nu så e jag, Marre, Nanna, Míka och Mathilda (såklart) hemma hos Mathilda och vi har ätit lite mellis och ja gjort lite annat, hehe ;) Vi slutade halv 12 idag, skööööööönt. För vi skulle se på en teater som blev instäld :)
Kl. halv 6 så har ju jag och Nanna dans och efter det så vet jag inte vad vi ska göra, men nu så har vi ju sportlov! åh det e så skönt. på måndag så ska jag, marre, matilda och nanna vara på cafeet för då får man bada på eriksdals:) och på onsdag ska vi oxå vara där för då får man bowla, det ska bli kul. Jag har lixpom inte bestämmt ngt så det va ju bra. sen så ska jag träffa Saga ngn dag oxå? i helgen så kommer jag att blogga på sagas blogg så då får ni kolla lite:)


jag är ju skit snygg NAAAAT!

PUSS//Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0