HOME AT MY OWN PLACE, haha

rubriken säger allt, nej. Aja på rasten så åkte jag hem till Nanna! det va jätte kul men jag fick väldigt stressigt, men som tur va så hade vi typ håltimme eller nåt efter lunch så jag kom inte försent:)
jag fick saker av henne man jag kan inte läågga upp bilder nu för jag har våran skit sega macdata som jag typ ionte ens vet hur den funkar, hehe. PAppa har typ min pc-data på jobbet för han skull fixa ngt?
jag ska ha träningkl halv 6 men jag ska säga att jag ska ta det lugnt för det är ute och jag är fortfarande förkyld och nu har jag ont i halsen oxå:(
Men jag skriver ikväll och lägger upp bilder:) nu ska jag ta lite mellis och kolla på tv, tror jag.

 


PUSS//Cornelia

Kommentarer
Postat av: matilda

svar: men varför står det då säg inte till ngn ?

2010-02-02 @ 20:15:45
URL: http://hugsandkisses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0