I NACKA FORUM:)

Nu så sitter jag på burger king i Nacka forum med min älskade vän Matilda:) ♥
Vi har varit på lite affärer och jag har köpt en tröja och Matilda har köpt ett linne och en tröja och ett par solglasögon, men vi är inte klara! Matilda har fått låna sin pappas trådlösa internet så vi kan blogga:) hon har ju en minidata;) Nu ska jag gå och köpa en mjukglass för 7 spänn:)

matildas data just nu;)

min tröja från newyorker:) all for one, one for all

me and Matilda in the omklädningsrum:)

jag på bikbok:)


jag på bikbok, ska kanske köpa?

mums;) PUSS//Cornelia

Kommentarer
Postat av: Saga

En sån där blå tröja ska jag köpa :P

Fast det visste du ju redan för jag har sakt det till dig

2010-02-21 @ 18:13:31
URL: http://fixad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0