♥JAG KOMMER ALDRIG ATT GLÖMMA DEJ LOLA ♥

Det va i onsdags när jag kom hem från romme. Jag satte mig i soffan och åt kötfärsås och spagetthi och mamma satt och kollade på OS. när jag hade ätit färdigt så gick jag in på mitt rum med datan och Saga va ledsen för hon bråkade typ med mamma? Mamma kommer in och säger att kl är hlv 10 och att jag ska stänga av datan så jag sätter på mig pyjams och går och borstar tänderna. Sen går jag in till mamma i vardagsrummet och hon sitter och kollar på OS då Sverige precis tar guld. Pappa är på bio. jag frågar mamma om hon kan ta upp Lola för jag kan inte somna annrs, men hon gör inte det så då går jag ut till hallen i kanten där hennes bur står stog och öppnar luckan, tar in min hand och börjar att krafsa i spånen och hon kommer inte ut så jag drar i bummulen som är i huset där hon ligger, hon kommer inte ut. Jag går in till mamma och frågar om hon kan försöka, hon säger att hon vill se när Sverige får sina blommor, dom har ju vunnit. Jag skriker men kan du inte kolla hon kanske är död?! då säger hon att det inte spelar ngn rål om hon kollar det om 10 sekunder, jag sätter mig på soffkanten. Sen är det körd jag bryter ihop och börjar gråta, mamma går ut i hallen och försöker locka ut henne, hon kommer inte, Jag sitter i vardagsrummet och gråter och gråter och kan inte andas, jag går ut i hallen och säger till mamma att det inte är ngn idé, sen går jag in på mitt rum och försöker lungna mig men det går inte, jag kan inte. Det gör för ont!
jag säger att hon ska lyfta på hennes hus men mamma vågar inte och säger att vi ska vänta tills pappa kommer hem, jag sitter i soffan och har skit ont i huvet och är jätte trött poch gråter som in i bomben. sen kommer pappa hem och tar in Lola i buren på mitt rum och sen så kommer han in i vardagsrummet, jag håller för öronen men jag fattar ändå. jag försöker hålla in det men det går inte jag bara kan inte, jag bryter ihop igen. sen så går mamma och väcker Saga som såklart får en chock och gråter, jag går in till henne och kramar om henne. Vi sitter där i murkret i mammas och pappas säng och gråter mot varandras axlar. sen så lägger vi oss i soffan och kollar på nicke nyfiken tills jag äntligen kan somna. jag har aldrig vetat vad gråta betyder men nu så vet jag och jag ska aldrig skämta om det för det är det värsta som finns , att vara så ledsen att du inte kan stoppa tårarna. Nu gråter jag och jag skämtar inte, det är bara för hemskt. Jag kan lixom inte  fatta att det fakstigt har hänt. det som man visste skulle hända men ändå dör när det händer har hänt, min allra bästa vän och bäbis har dött och jag kommer aldrig någonsin i hela mitt liv at glömma dig Lola Samulesson, JAG ÄLSKAR DEJ MED HELA MITT HJÄRTA!


Kommentarer
Postat av: nanna

cornelia ,

jag vet hur det känns det är inte lätt, men du ska veta att jag kommer alltid att stå vid din sida och stötta dig och göra allt för att du inte ska bryta ihop och och du kan ringa mig och bara prata ut vi kan bara ses och bara prata jag kan gör allt för dig och det hoppas jag att du vet, vi kommer ALLTID att vara VÄRLDENS BÄSTA KOMPISAR ingen/inget kommer att kunna stå i vägen för oss nu är det bara att kämpa på och bara kämpa kämpa kämpa, jag älskar dig så mycket så det är inte klokt och jag skulle kunna simma till kina för din skull bara så du vet jag älskar dig av hela mitt hjärta och kommar alltid att göra det tills vi blir typ 100 år och döden skiljer oss åt ! jag äääääääälskar dig <3<3

2010-02-26 @ 21:24:27
Postat av: Mika

Cornelia du vet att du alltid kan komma till mig om du mår dåligt, jag kommer alltid göra precis allt för dig. Du är en del av livet, du har varit det ända sen vi var 1. Det skulle inte funka annars, du är en stjärna. Men även du kan bli ledsen och jag är verkligen ledsen för din skull. Du vet att du alltid kan ringa och prata om det behövs, om det så är mitt i natten och du inte vill prata om något speciellt. Jag finns alltid här för dig när du behöver mig och jag kommer stå vid din sida oavsett vad. Lola blev gammal, älskad av alla och viktigast av allt.. hon var lycklig. Hon kommer ha det fantiskt i himlen och sitta och fika med andra små söta underbara, älskade husdjur. Hon har det bra, men det är klart att du mår dåligt. Stackars dig gumman, jag tycker riktigt synd om dig. Du ska veta att du har allt mitt stöd, exakt så mycket som du vill ha. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och du betyder jätte mycket för mig. Vänner för alltid. Jag älskar dig. Du är kärlek.

2010-02-26 @ 22:14:20
URL: http://twilightsaga.se/
Postat av: agnes

Söta, fina bästa Cornelia.♥

tycker värkligen synd om dig, stackare.

Jag blir tårögd av din text.

Jag förstår precis, det är svårt.

vet inte vad jag ska skriva, tycker värkligen synd om dig. Älskar dig. Det ska du veta.♥



2010-02-27 @ 09:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0