LET´S DANCE

nu så sitter jag och kollar på let´s dance dast jag gillar inte det så mycket.
jag gick hem från mathilda typ kl. halv 4 för hon skulle hämta sin lillebror?
då gick jag, nanna och marre till ica och köpte lite och sen så gick jag och Nanna hem till mig och va typ en timme här, sen gick vi till vår streetdance och det va rätt kul, fast man skulle göra en dans och vi kom typ inte på ngt :(
ikväll så ska vi sova hos min mormor för det stinker skit mycket här! det har varit ngra målare här och färgen lucktar så starkt, ni kan kolla på Sagas blogg om ni vill veta mer;)

vi körde typ vem där i en timme hemma hos mathilda?
och Marre tyckte att det va skitkul ;)
PUSS//Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0