LUNCH RAST:)

Nu har vi lunchrast och sitter på cafeet med Matilda och vi ja lyssnar på musik:)
När vi skulle sätta på så va det skithögt, haha!
Idag så ska ju jag åka till en fotbollscup så jag kommer intne kunna blogga:(
Men snälla Matilda kommer att gästblogga på min, om hon hinner:) tack
Idag så kom jag tytp en halvtimme senare till skolan för jag va och kollade på min mammas mage, asså jag ska ju få ett syskon så då va hela min familj och gjorde ultaljud och hon sa att det nog va en tjej! hoppas det, för jag vill ju inte ha en lite kille;) Igår så packade jag klart allt tror jag? så idag så måste jag bara gå hem efter skolan och åka till centralen och sen så ska vi pka tåg därifrån. Nu så ska jag...

min gästbloggare dom kommande dagarna:) love u!
PUSS//Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0