ROMME :)

Idag så har våran klass varit i romme eller inte alla :(
Men det va skit kul! Vi samlades utanför skolan kl. kvart över 6 (!) och där sdtod det en buss däalla sexor skulle vara och jag satt breve Nanna(: bussen åkte typ kl. halv 7 och det fanns två st tv-apparater där dom visade filmer, det va bra. det tog typ 3 timmar att åka men det kändes som om det gick ganska fort ändå, men jag  va skit trött! sen när vi kom fram så hyrde jag skidor och satte på mig dom och sen så åkte jag, Nanna, Mathilda och Matilda i sittlyft för först gången ;) det va jätte kul som att åka karusell, haha ;) sen så åkte vi massa backar och fikade och åt lunch och jag glömde min kamera men hittade den som tur va i reseptionen, ngn hade lämnat in den. tack. det va värkligen skit stort och ja vi han nog inte ens åka i hälften av alla backar, eller jo men inte alla?
det sista åket jag gjorde va med Mika, Ruben och Nanna och då hamnade vi i en backe som va 90 grader och jag skämtar inte! så jag fick hasa mig ner och åkte på rumpan och ruben ropa på mig hela tiden och Mika och Nanna bara skratta, det går inte att förklara men det va kul, haha ;) på vägen hem så va det oxå kul i bussen och jag, Jonas och ngra fler skulle köra kurrakömma men efter ett tag så gjorde dom typ inte det? så då satt jag under en stol och fick ont i ryggen, haha. Oj lååååångt inlägg, men längre blir det med alla mina 103 bilder som jag har tagit;) Nej jag pallar inte att ta alla

på väg till romme, celina, Vincent och Elin ;)

jag och Nanna på vägen dit, jag har ju väldigt små kinder oxå ;)

1.

2.


3.

yey, det bästa av det bästa♥


haha, mathilda ser exakt likadan ut på bilderna:)

wey, ve e bäääst!

vem e bäst och kan ta kort i lyften?

mina skidor i luften :)

Nora va visst trött på vägen hem ;)

haha, gullig <3
PUSS//Cornelia

 


Kommentarer
Postat av: celina

TA BORT BILDEN PÅ MIG TACK ! :)

2010-02-25 @ 08:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0