SO, suck !

Nu har jag So. Men våran lärare är sjuk så va har våran gamla so lärare, Martin. Han är bra:)
Nu sitter jag i media med Axel och Mika (dom är i samma grupp).
jag är med Matilda o´c men hon e typ sjuk eller jag vet inte men hon är inte i skolan och svarar inte på sms eller när vi ringer:(  Aja nanna smsa mig kl halv 9. Då va jag hemma ! vi börjar lixom kl halv 9 !
Aja det stog: Säg inte till någon men ring mig när du kan ! Love you <3
Så jag ringde henne och hon är i sverige ! eller hon är ju hemma i sitt hus i Stureby. Jag ska äta skit fort på lunchen och typ åka till henne! Eller jag måste ju fråga henne först såklart. Men det blir nog sressigt men jag måste träffa dej Nanna! Jag har längtat så jävla mycket efter dej ! Men jag är så himla ledsen flör vi är ju inte i samma grupp:(
Men vi får vara med varann på varge rast och på Spanskan:) Nu så sitter jag och försöker smyg spela petville, haha. nej jag skoja, eller ? Nu ska jag jobba om skoldemokrati, kul. Nooot !

PUSS//Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0