TACK SÅ JÄVLA MYCKET!

asså jag har värkligen världens bästa kompisar! Ni är lixom  bara bäst. Tack för att ni förstår mig och stöttar mig och lixom bara finns där när man behöver er. Det är det som vänner är till för, men jag kan ändå inte fatta att just jag, Cornelia Samuelsson har haft sån tur, sån tur att få lära känna er. Nu gråter jag, men det spelar ingen roll för jag vet attt alla min underbara, söta, fina, snälla, roliga och bästa vänner kommer att stötta mig och fatta precis och lixom ja, det går inte att beskriva det på något annat sätt, ♥JAG ÄLSKAR ER SÅ JÄVLA MYCKET! ♥
________________________________________________________________________________









SEN MIN BÄSTE BÄSTE VÄN, LOLA:


Kommentarer
Postat av: Saga

men Cornelia jag älskar dig också, Mer än mäst. Alla minnen tillsammans betyder allt för mig. Jag har världens tur att vi lärde känna varann i femman. Guldfisk <3 Murt föralltid, även om det egentligen stavas mört haha. Dada och Yey också ! du är helt klart den bästa, sötaste, gulligaste, omtänksammaste person jag känner. Du är min lilla favoritkock, haha. Och i sommar går du och jag till grönan tsm ? eller hur. Jag är riktigt ledsen för dig skull, för Lola. Men du ska veta att no mather what så finns jag alltid där för dig. Vilken tid på dygnet. Cornelia jag älskar dig verkligen, du är en av mina närmaste vänner och utan dig är jag inte hel. Föralltid eller hur ? Du + jag, det är så det ska va och det håller jag fast vid. Du kan ringa mig vilken tid på dygnet, bara för att prata. Jag älskar dig Cornelia S. Du är bäst ! <3

2010-02-26 @ 12:45:59
URL: http://fixad.webblogg.se/
Postat av: Saga

Angående det ovanför...

Wohoo fett långt jag skrev :D <3

2010-02-26 @ 12:46:29
URL: http://fixad.webblogg.se/
Postat av: Saga

Fast asså jag kan ju skriva längre, för jag älskar dig trehundra miljoner gånger runt jorden och sen tillbaka. men iaf.. du är bäst !

2010-02-26 @ 12:50:22
URL: http://fixad.webblogg.se/
Postat av: Saga

ojuste, jag glömde skriva. Skulle du kunna gästblogga på min blogg under helgen bara någon gång ? Jag har tyvär inte tillgång till data då ? snälla snälla snälla med lite socker på ? :D

2010-02-26 @ 12:51:09
URL: http://fixad.webblogg.se/
Postat av: Saga

Oj förlåt ! jag har råkat skriva jätte många kommentarer ! du kan radera dom om du vill. När du kollar kommer du tänka: oj vad många som har kommenterat. Men så är det bara jag.. Fast det kommer ju vara mer som kommenterar också såklart. Oj då, iaf. förlåt ! love you <3

2010-02-26 @ 12:52:27
URL: http://fixad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0