TRÅKIGT

jag har typ inget att göra så jag spelar lite petville och chattar med Matilda, men vänta då har jag ju ngt att göra, haha;) Idag så hade vi NO, suck! I hate. sen så hade vi träslöjd och jag och Saga fick vara i sågar gruppen, haha. Saga äger på att såga ellr vänta jag menar Oornelia äger på att såga ;) Vi gjorde en jätte rolig video om det:)
Vi tog oxå masa bilder men jag måste bara vänta på att  Saga ska lägga ut dom:=)
Nu kollar jag på Disney Channel och ska ta lite att äta.

mamma hade köpt halstabletter, sminkborttagning och ansiktskräm:)
PUSS//Cornelia

Kommentarer
Postat av: Danialamna

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2012-01-19 @ 11:21:12
URL: http://danialamna.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0