Tråkigt!

Nu har jag tråkigt och är hemma hos min mormor och mamma och alla andra sitter och pratar skit utom jag och saga som sitter i hallen och har tråkigt. Jag ska försöka att skriva ganska långt, det tar ett tag att skriva på mammas jobbiga iPhone ;) aja jag gick hit efter min träning så jag sitter fortfarAande i fotbollskläder, äckligt! Jag kanske hinner dusha när jag kommer hem. Det gick inte så bra för mig på träningen för jag kunde inte springa, tack benet! Nu så ska jag övertala mamma och pappa om att vi ska gå snart. Jag är skit trött oxå, jag har blivit det på sista tiden. Vet inte vrf men det är ganska jobbigt. Imorgon så har jag absolut inga planer på vad jag ska göra, men det får väl bli en överraskning imorgon, haha:) juste imorgon så har idrot och så är det glee:) men är det någon som vet när desperate houswives börjar? Jag längtar iallafall efter det! Jag fick ju säsong ett och två i julklapp men jag är inte ens klar med säsong ett. Ok nu så kanske jag bara skriver men jag ska sluta för nu vill jag hem! -Mamma jag går nu, hej då allihopa PUSS//Cornelia

Kommentarer
Postat av: agnes<3

du är superduktig på träningen <3

Vi gjorde bästa nickarna ;)

2010-02-10 @ 18:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0