TRÄNING

Snart så ska jag ha träning och jag tror att vi ska ha fys, jobbigt!
Idag så har det varit segt på skolan och jag har varit trött typ hela dan, det e jag fortfarande:(
På vägen hem så köppte jag pannkakor och nu så har jag precis ätit dom och kollar på Disney Channel:)
Jag har mammas gamla mobil nu, den e fett skön. Det är en Sony Ericsson K66oi, om ni ville veta;)
Nu ska jag byta om. PUSS//Cornelia

mobil just nu:) Visst har jag ett gulligt tema?

Mitt goda mellis, haha bara för att sukta dej Agnes;)


Kommentarer
Postat av: agnes

CORNELIA >:D

2010-02-16 @ 20:41:38
Postat av: agnes

CORNELIA >:D

2010-02-16 @ 20:41:54
Postat av: cornelia

haha <3

det va ju kul på träninngen idag?

2010-02-16 @ 21:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0