Matilda gick på toa, äntligen, haha

Japp nu sitter Matilda på toa hemma hos mig och jag fick äntligen blogga, haha. Idag så va det typ den sämsta skolstarten i mitt liv , vi bytte oxå grupper så att dom blev jätte dåliga fast jag fick vara med Mtilda och Mika men ändå det va mykt bättre grupper förut och det tycker typ alla.Efter skolan så gick jag, Nanna och Matilda hem till mig och satt typ bara och snackade om åt godis och sen va vi inne på datan och Nanna gick typ kl. 18:( Komeer att sakna dig så mykt när du är i Thailand. Nu sitter vi och letar efter ett bloggnamn till Matilda och hon är väldigt seeeeeeeeg, haha. Men jag älskar dig Matida sjukt mykt. Juste jag behövde eller jag vägrade att gå och skotta för inga skulle gå inte ens barnet till tränaren så lixom varför skulle jag komma dit och skotta typ helt själv?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer oxå att sakna dig så mycket så jag kommer att dö:(

jag älskar dig tusen gånger runt jorden och tillbaka om jag inte redan är tillbaka <3

2010-01-11 @ 19:56:04
Postat av: nanna

det var jag som skrev där uppe !

2010-01-11 @ 19:57:13
URL: http://ska göra en ny tror jag !
Postat av: matilda

älskar dig med bejbi ! <3

2010-01-11 @ 21:37:35
URL: http://hugsandkisses.webblogg.se/
Postat av: matilda

älskar dig med bejbi ! <3

2010-01-11 @ 21:37:56
URL: http://hugsandkisses.webblogg.se/
Postat av: agnes<3

pappa var och skåttade x)<3

the big näsborr män ;)<3

2010-01-13 @ 13:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0