BADA :D

igår t idag så sov ju jag och matilda i ett tält på deras tomt, det va as mysigt :) vi hade läsk, chips och godis :D men när kl typ va halv 2 så börjar det att kravsa utanpå tältet ! jag blir skit rädd ochlägger mig vid matilda,´jag bah : matilda, hjäälp ! hon bah: nej, det är ju inte du heller ? och jag vet ju att det inte va jag. men sen visade det sig att det va hennes morbror *suck* . idag så har jag och matilda åkt ut med en gummi båt t en brygga som tydligen va en privat brygga, så han sa t oss och vi blev rääädda, haha. sen badade vi såklart. btw, har nyss kommit hem från lilla badet, vi badade again. jag och alex stannade kvar rätt länge och kastade tennisboll t varann :p matilda tyckte det va så kallt så hon gick hem och ducshade. nu ska vi äta snart och sen ska vi typ fiska, scary :S PUSS//C

haha, matilda sötis

vårat godis
 
jah, vänner :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0