GLASSBILEN

mötte mika på medis kl. halv 4, sen gick vi t donken och köpte glass. det va så himla varmt att vi knappt kunde vara ute utan att döö -_- iaf, så satt vi och snackade lite på donken och sen gick vi t lindex och Mika köpte en tröja, gissa vilken ? - Jo, såklart en "Twilight" tröja. När vi skulle betala så sa Mika: egentligen behöver jag inte köpa en t tröja , eller hur ? Jag : Nej, gud nej ;) Mika : jag tror att det här är min 13:onde, asså twilight T-shirt. hon i kassan bah: men gud, hahaha. vi bah: ehh ? ._.  sen gick vi hem t mig och kollade fotboll och sen kom glassbilen och vi sprang ut och köpte. men nu har hon gått. hon skulle t landet idag, så det blev en snabbis. men det va ändå såklart kul att träffa dej, Mika. Min barndomsvän :D PUSS//C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0