GRÖNALUND

har inte kunnat blogga, har ite haft ngn data så, aah...
igår så mötte jag Freja typ kl. 11:00 och så joggade vi (måste göra det inför gothia) och på vägen hem så badade vi på ngt random ställe med våra kläder, yey :D sen köpte vi glass på vägen hem och sen gick vi t mig och åt mat, jag bytte om, duschade och så spelade vi lite pingis. Juste, vi har köpt ett litet pingis bord som vi har hemma :D iaf, sen gick vi t freja och hon fixade sig. sen äntligen stack vi t grönan . vi va där från typ kl. 17-00, det va skitakul :D vi åkte popexpressen typ 5 ggr och fick en dålig låt varenda gång, men sen sista gången då fick vi : we no speak americano, och det va den som Freja hade velat ha hela dan, haha XD btw, jag höll på att dö i extreme... men sen när vi kom hem gick jag och packade och sen gick jag över t henne och sov där :) men vi höll på att dö för det va så vaaarmt !! alla bilder är på Frejas mobil *suck*. så det kommer nog dröja innan dom kommer.

nu e jag iaf hemma och ska snart sticka och bada with my family :-) PUSS/C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0