LILLASYSTER

Förra Lördagen 17/7 (2 dagar efter min födelsedag) kl.13:59 så fick jag en Lilla syster. För tillfället heter hon Betty och har blont hår och är ganska tjock och har världens minsta händer. Jag va och hälsade på henne på Södertälje sjukhus på söndagen (samma dag som jag åkte till gothia) vilket betyder att jag inte har hunnit träffa henne så mycket. det kändes jätte konstigt när jag kom hem igår och det låg en liten bebis ensam i mammas och pappas stora säng. Men som alla säger : Du kommer vänja dig , det känns nog bara kontigt nu i början. Jaah, vi får väl hoppas på det :) neej, men det är såklart roligt... när hon inte skriker bara ;) PUSS//C


uggle-napp :)


jämför hennes hand med min lixom

Kommentarer
Postat av: nanna

feeeeetttt sööööööööööt hon är asså,

jag älskar dej mycket, så mycket så det inte går att förklara älskling <333

2010-07-25 @ 23:16:27
URL: http://youdontknow.devote.se
Postat av: lisa

fy fan va söt jag vill också ha en lila syster :)

2010-07-29 @ 12:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0