TJAA

idag så kom mika t mig vid 12, då va vi lite hema hos mig och sen gick vi t henne och lämnade alla saker t nu, ikväll. sen åkte vi t gröna lund. vi åt en jätte stor tivolivoffla :D 3kulor, mjukglass och topping, inte illa ;)  det va skit mycket folk så vi åkte inte så mycket och va inte där så länge. när vi kom hem så gick vi på götgatsbacken och shoppade lite. jag köpte ett par jeans och en t-shirt på monki för bara 20 kr styck. mika köpte två linnen på monki. sen så gick vi hem till henne och jag ritade på min tröja med "tröjpennor". nu ska vi gå och köpa pizza. PUSS /C

bilder från grönan:


tivolivåfflan! :D


människor, människor och mer människor


normal! *inte*


oh yeah! (:


så sjukt gölligt! /mika


small people... xxxxxxxxxxs... EEEEEXTRA SMALL haha /mika

min t-shit FÖRE:


min t-shit EFTER:



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med Gröna lund. =)

2010-07-27 @ 08:54:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0