ERIKSDALSBADET

idag så har vi vart på eriksdalsbadet medd klassen, det va kul :) okej, så här vaknade jag :
mobilen ringer (matilda) jag svarar, skit trött. låg och sov
-hallå
-hej, vart e du ?
-hemma
-va?
-hur mycket e klockan ?
- 10:00 ! nej har du försovit dej corre ?
-eh, ja...?
-okej, skynda dej !


japp, så här försov man sig till kl 10 över 10, vi skulle samlas kl  10:00. så jag skyndade mig och bara packade ihop allt och sprang. men jag han till kl. halv :D det va iaf kul ídag, varmt i vattnet och allt . efter skolan så gick jag och nanna hem till mig och nu så ska vi hitta på ngt. PUSS//C

righgt now


Kommentarer
Postat av: Jeppeemmy

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-02-28 @ 17:21:41
URL: http://jeppeemmy.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0