IDAG:

så började vi kl. 12 och va i cafeét och fikade typ med klassen och så. sen gick vi till kyrkan och satt och lyssnade på allt prat, sånger osv. sen kl. 14.00 så sprang alla ut ur kyrkan och så hade man sommarlov :D
min mormor och Anton va där vi kyrkan så jag fick ett halsband typ med massa godis och 100:- på :D sen satck jag, nanna och saga t lidl och köpte massa gott och sen gick vi till mathilda, matilda och mika som satt på kyrko. sen hade vi lite picknik, det va mysigt :) sen va vi lite i sandbax och sånt. that´s was my wonderful day.

mika och nanna, utanför kyrkan. älskar er määst !

jag med mitt halsband och söta saga

mmm...















Kommentarer
Postat av: Kassandra :) <3

Fina bilder :)

2010-06-09 @ 20:31:01
URL: http://funniest.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0