DET E SÅ JÄVLASKÖNT!

Asså jag jommer att dö av lycka! det e så skönt ute, varmt fast svalt. när jag hade tränig nyss så tyckte jag att det va skitvarmt och körde i bara mina byxor och underställströja:) vissa körde med bara chorts!

jag trodde att vi skulle ha fys, men planen va ledig så vi körde fotboll. vi va bara 8st, det va skönt. vi körde typ bara passnigsövningar och långbollar och idioten. det va skit skönt att träna idag, åh va jag e lycklig nu ;)
men det kändes lite kom´nstigt när man va så här varm och allt kändes bra, så ser man massa snöhögar ligga runt om planen, det känns som om snön är som sten och att den aldrig kommr att försvinna?
aja, imorgon så ska jag ha en tunn jacka eller bara en tjocktröja kanske. nu så ska jag hoååa in i ducshen och sen så ska vi gå och köpa glass :) PUSS//Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0