FÖRLÅT

asså förlåt men jag pallar inte blogga ngt idag, har ont i huvudet och sitter med våran gammla macdata. jag vet att jag inte har bloggat så mycket den här hekgen men jag har haft fullt upp ;) idag så gick jag iallafall upp kl. 07.40 GAHHASH! för vi hade träning kl. 9.00 och sen så hade vi lagfoto i sofia skolan kl. 11.00 och jag blev skit ful. sen så åkte jag och min familj till ikea och babyland och kollade på barnvagn till min lillasyster, asså hon som kommer i juli :P vi köpte jätte söta badleksaker, Nanna sånna som du hade när vi va små. Ankor med badringar :) lägger upp bilder sen. nu så sitter jag och kollar pöå TV och ja väntar på att maten sak bli klar. tråkigt onlägg, men, men.

haha, gud vilken gammal bild jag hittade! det va på julafton och vi hade köpt en shrek i 3D, kolla inte på mig (den konstiga tjejen med randig tröja) :P

haha, kolla på Saga :)'
p.s det där va i min h´gamla lägenhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0