GAMLA BILDER


haha, hur ser jag ut?! en gammal bild från mitt land :)'

haha, en gamal bild från kanalplan. I am en äkta BAJARE! :)

fun :)

min vackra moster, gud va ung hon va!

saga goes cracy;)

haha, jaag tyckte att den va fin? ;)

Saga :)

me :)

yey

men haha vad gör jag ? ;)

wtf...?

haha, vi och hälsade på mammas kompis karin :)

när vi va i thailand så fanns det ett hotell som hette NANA, Nanna :)

me in thailaand:)

haha i thailand :)

puss :)

jag i thailand :)

kiss

pommes...

....

fin,eller hur? Saga :)

haha, snygg

syskonkärlek

hmm...-

haha, on teh betch

hjälp!

haha, pappa behöver du lite hjälp ? ;)

sweet :)

jag och min farmor :)

haha, på ett tempel :)

haha, när vi provade bröloppskläning :)

lillamelodifestivalen, kommer ni ohåg? sagaLW, sania, jag, nanna, Saga och Anna


nelly :)

julafton :)

när nanna och jag firade nyår tillsammans, asså det va så jävla kul! kommer ihåg att vi lekte doktor typ kl. 3 på natten, haha. asså det va värkligen kul!

gott nytt år ;)
gud va många det blev :) men nu så pallar jag inte ladda upp fler. PUSS//C

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, bästa hotellet ! ;)

vi hade så jääävla kul på nyår, och vi lekte ju typ cirkus kl 3 oxå och det var bara vi som orkade för vi hade ätot upp ett helt dextrosålpaket !

haha, love you tusen gånger runt jorden och tillbaka <3

2010-03-21 @ 21:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0