Hemma hos Matilda :)

nu så är vi hemma hos matilda, vi gick hit efter bowlingen :) jag sög! haha, men kul va  det . jag, marre , nanna och matilda och sean fick köra i samma bana. Det va bra. Nu så har Nanna och marre varit oh köpt lunch som vi ska lafga :) köttbullar och pasta,  mums:P kl. hal 7 så ska vi gå på boi, Alice i underlandet. det är jag som bjuder, visst är jag snäll. ? ;) aja alla dom här ska gå:
Nanna, Marlene, Matilda , Jag, Saga(lillasyster), mamma, pappa, Sanna(min moster) och Sagas kompis Clara :) många va? nu ska jag hjälpa dom att laga mat. PUSS//Cornelia

Nanna with a klot ;)¨

på banan :)

yey, jag the provs ;)

marre, nanna, matilda och jag :)

kom igen marre !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0