HEMMA HOS NANNA ♥

Det va skit kul på eriksdalsbadet idag ! jag marre, matilda och nanna ägde alla, haha ;) När vi typ hade badat i 3 timmar och ätit lunch och en mjukglass :) så gick vi in och sen så åkte vi tunnelbana till götgatsbacken och jag köpte ett linne och en par typ glans/lack byxor/tights. Linnet kosta bara 10kr! och byxorna bara 25! aja sen gick jag och Nanna hem til mig och fixade våra  dockor och jag packade sesn så pkte vi till Nanna och jag ska sova här :) vi har nyss ätit lasagne och jag slog rekord på nelly nintendo ds, mario, haha ;) Nu så ska jag och Nanna ta lite bilder. kommer sen. Juste jag tog med mig min kamera til badet men när jag har satt på den så har den typ ajat så jag kan lixom inte stänga den?
ja, det va mycket som har hänt. PUSS//Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0