HEMMA

Nu så e jag äntligen hemma, har precis kommit hem efter att ha suttit i en bil i 8 timmar! jag hatar det. Aja det va jätte kul där och vi åkte slalom, skoter och så åkte jag skidor  efter skotern, dom har två st :) det va skit kul man hålde i ett snöre och så åkte man efter ;) men man fick jätte ont i händerna och nu så har jag världens träningsvärk i min armar :( men men nu så sitter jag och chattar med Saga på facebook :) jag orkar inte skriva om allt det blire så långt då, men här kommer massa bilder:


Emmy i sin skidutrustning :)

snyggaste ;)

Saga, Jag och Albin (min sysling) i backen :)

yey, jag i backen :)

haha, jag i backen.

Emmy, sötnos :) vi grillade mackor på deras terass.

skoter dax ;)

när jag skulle tolka efter skotern, världens fulaste bild, men, men ;)
orkar inte läga upp fler. PUSS//Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0