HEMMAEFTERENLÅNGDAGPÅSKOLAN:)

Nusåharjagäntligenkommithemfrånenlångdagpåskolan,detvaheltOK.ellerdetvaskittråkigtefterlunchfördåhadejabara.
Översättnig: Nu så har jag äntligen kommit hem från en lång dag på skolan, det va hel OK. eller det va skit tråkigt efter lunch för då hade ja bara... Haha, kan ni fatta ? Aja efter skolan så gick jag, Nanna, Matilda, Nora och Saga till mellis och de va äppeljuice:) sen så gick jag sellis me Nanna som skulle till sin gitar och nu så har  jag ätit skorpor me smör, mums:P snart så sak jag ha träninge eller kl. kvart i 6. nu så sak jag fixa ngt att äta, e skit hungrig (?)
Ego:

världens snyggaste


Kommentarer
Postat av: Rayanjennie

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-03-09 @ 11:14:54
URL: http://rayanjennie.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0