HOME


Nu så e jag hemma efter två underbara dagar med Nanna ;) Jag åkte hem typ kl. halv 6 och då så kollade jag och pappa¨på skor till mig men han tyckte att alla va för kalla . nu så har dom tydligen bestämt att vi ska åka till fjällen till mammas kusiner som har en lite stuga där. vi ska åka dit på fredag, jag brukar alltid längta till att vara med dom en inte nu :( Imorgon så ska jag, marre, nanna och matilda bowla med skolan, jag kommer äga! ;) Nu så är jag hemmma själv med min föräldrar och vi har precis ätit middag och ska snart kolla på desperate housviwes :) äntligen! Här kommemr lite bilder:

love u !

outfit ;)

moi'

superwomen

gud va gott! min 1 våffla :=)

min 2 våffla :)

love


snyggt ;)

hata snö!

kan den inte bara försvinna

när vi skulle gå och hämta Nelly och hennes kompis, haha Nanna hade solglasögonen hela vägen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0